Η Χριστίνα Μπουτσούκη είναι Καθηγήτρια στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και Διευθύντρια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Logistics & Διοίκηση Αλυσίδας Εφοδιασμού».
Είναι πτυχιούχος του Μαθηματικού Τμήματος του ΑΠΘ, έχει μεταπτυχιακό σε Operational Research από το Lancaster University, Management School και διδακτορικό στο Retail Marketing από το Manchester Metropolitan University, Department of Retailing.
Έχει διδάξει σε μεταπτυχιακό επίπεδο στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, στο Leicester University Management Centre, & Distance Learning Programme. Από το 2006 διδάσκει στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο στην θεματική ενότητα του Μάρκετινγκ. Από το 2010 είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Επικοινωνίας.
Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν κυρίως στη Διαφήμιση και τη Συμπεριφορά Καταναλωτή Social Media Marketing, Στρατηγική Λιανικού Εμπορίου, Neuromarketing και ιδιαίτερα στη χρήση του χιούμορ στη διαφήμιση, στο ρόλο των στερεοτύπων, στην αποτελεσματικότητα των αφαιρετικών μηνυμάτων και στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην επικοινωνία.
Έχει δημοσιεύσει εργασίες της σε συλλογικούς τόμους και ακαδημαϊκά περιοδικά μεταξύ των οποίων και τα International Journal of Advertising, International Marketing Review, International Journal of Retail & Distribution Management, International Journal of Humor Research (HUMOR), Journal of Current Issues and Research in Advertising και International Journal of Internet Marketing and Advertising, Journal of Promotion Management, Communication and Research Reports, Journal of Global Fashion Marketing, Journal of Tourism, Heritage and Services Marketing, Food Research International, Journal of Consumer Behavior. Έχει επανειλημμένα παρουσιάσει εργασίες της σε εθνικά και διεθνή επιστημονικά συνέδρια όπως ICCMI, ICORIA, EMAC
Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών:
Διαφήμιση
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Διοίκηση Λιανικού Εμπορίου
Στρατηγικό Μάρκετινγκ
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών “Διοίκηση Επιχειρήσεων – ΜΒΑ»
Διοίκηση Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ και Επικοινωνία
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Logistics & Διοίκηση Αλυσίδας Εφοδιασμού»
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διοίκηση Επιχειρήσεων και Πληροφοριακά Συστήματα»
Στρατηγικό Μάρκετινγκ-Διαχείριση Μάρκας
Τεχνολογίες και Διαφήμιση στα Κοινωνικά Δίκτυα